ANALYSE Group

Moderátor

Často ze strany zadavatele velmi podceňovaná role. Jedná se o klíčovou osobu, pokud se jedná o výtěžnost FG. Vzhledem k tomu, že výstupem FG nejsou kvantifikovaná data, ale spíše postoje a názory lidí, musí je zkušený moderátor být schopen od respondentů získat. Kvalitní moderátor by měl být dobře obeznámen s nonverbální psychologií, která hraje v tomto typu výzkumu velkou roli. Moderátor vede diskusi, pokládá respondentům otázky, používá projektivních otázek k testování názorů, parafrázování a jiných psychologických metod.

Nezkušený moderátor vám může znehodnotit celý výzkum, do kterého jste vložili jméno firmy, nemalé finanční prostředky, energii a čas Váš i zadavatele.

 

 

  • RM_19_11_15.jpg
  • DSC_0125.jpg
  • DSC_0093.jpg
  • DSC_0335.jpg
  • DSC_0169.jpg
  • RM_19_11_15_2.jpg
  • DSC_0104.jpg
  • DSC_0286.jpg
  • DSC_0184.jpg
  • RM_19_11_15_3.jpg
  • DSC_0316.jpg
  • DSC_0120.jpg
  • DSC_0204.jpg
  • DSC_0277.jpg
  • DSC_0174.jpg
  • DSC_0189.jpg
  • DSC_0256.jpg
  • DSC_0221.jpg
  • DSC_0348.jpg
  • DSC_0164.jpg

 Unikátní metoda budování vysoce výkonných týmů

The Rocket popis small