Leadership Meeting
Leadership Meeting je rychlý, prakticky zaměřený nástroj rozvoje, který vede k bezprostřední změně. Slouží k transferu poznatků do praxe, ne k získávání znalostí a dovedností. Jedná se o setkání manažerů cíleně zaměřené na témata, která jsou pro firmu prioritní, a které je „pálí" a kde je společná vůle tyto problémy řešit.
Na co se zaměřit?
- Přizpůsobit styl řízení měnící se době,
- Důsledněji implementovat hodnoty do praktického života firmy,
- Zlepšit týmovou spolupráci, solidaritu a vzájemnost,
- Posílit dávání zpětné vazby ze strany manažerů, a tím posílit vzájemnou důvěru.
Jak probíhají LM?
- Na začátek krátká prezentace nových trendů ve vybrané oblasti leadershipu (jak to funguje jinde).
- Moderovaná diskuse, která má za cíl vyměnit si zkušenosti a vědomosti v dané oblasti.
- Příprava a monitoring rozvojových plánů změny, které navazují na strategii firmy, respektuje zásadu SMART cílů a přináší konkrétní změnu do práce každého.